Lidt om det hele, familien, livet, foto og så'n...

onsdag, juli 29, 2009

Fridag - næsten...

Udsigt fra terassen.

blev det onsdag - og jeg har en halv fridag og tid til at lege lidt turist her i Manali. Indtil nu har det ellers kun været udsigten fra hotelværelset (en byggeplads) og klasseværelset (et andet hotelværelse), der har præget nethinden. Underligt at være i Indien uden at se noget til landet...

Har haft to meget lange dage med undervisning. Jeg er den eneste, der har kørt heldagsprogrammer, og mandag aften havde jeg i tilgift mit store Bombay Flying Club stand up show foran knap 100 mennesker, elever og lærere. Jeg svedte som en hest og var en smule nervøs, men feedback'en har næsten udelukkende været god.

Tirsdag var store flash dag med væg til væg computer undervisning og ikke ret meget sjov, men selv efter eleverne havde fået fri, blev de hængende. Alle med en fornemmelse af, at den var liiiiige ved at være der. Så efter den indledende desperation gik alle derfra med en OK fornemmelse i maven.

I dag onsdag er de så ude at skyde og samle materiale til deres respektive produktioner. Har med vilje sat målet for succes temmelig højt for at anspore dem. Hele aftenen kommer til at gå med gennemse deres råfiler og med at få en ide om, hvilken vej vinden blæser i forhold til historie, deres tekniske niveau og deres materiale såvidt.

Og så blev jeg spurgt, om jeg/BFC havde lyst til at lave en tilsvarende workshop i Toronto, Canada (!)

Men det er trods alt kun en forespørgsel, Honey!

Kramsere fra Manali